Datum: 23. 12. 2016
Začela se je kampanja Naša super hrana, ki potrošnike z oznako izbrana kakovost obvešča o slovenski hrani z višjo kakovostjo. Za kmetijskega ministra Dejana Židana ima ta projekt in dogovor med proizvajalci velik pomen: “Pred 10 leti se nismo bili sposobni dogovoriti niti znotraj sektorja, sedaj so se dogovorili, mali in veliki več različnih sektorjev,” je poudaril na dogodku v Ljubljani.
Na Radiu Ekspres smo preverili, kako potrošniki prepoznajo tovrstno hrano, kaj pomeni in, ali bo tudi kaj dražja od druge hrane. Pogovoru s predstavnico projekta prisluhnite spodaj.
Triletno kampanjo Naša super hrana vodi kmetijsko ministrstvo. Nadgrajuje dosedanje akcije, a jo odlikuje predvsem vključevanje vseh akterjev. Ti kampanjo podpirajo tudi finančno in naj bi v naslednjih treh letih akterji sektorja mleko in meso vanjo vložili okrog 1,5 milijona evrov, prav toliko bo primaknila država. Cilji kampanje se bodo merili vsako leto in tudi med letom.
Promocija je prepoznana po znaku izbrana kakovost, ki zagotavlja, da so označeni izdelki v celoti pridelani in predelani v Sloveniji, da je zagotovljena višja kakovost in da je proizvodnja redno nadzorovana. V shemo sta že vključena sektorja mleka in mesa, zato lahko potrošnik na trgovskih policah že najde tako označene izdelke. Prihodnje leto vstopa še sadje in leta 2018 zelenjava. Pričakujejo pa vključitev še drugih sektorjev, in sicer vinogradništvo, poljedelstvo, med in oljke.