Bitka med spoloma

Ime

Priimek

Vaš e-mail

Kontaktni telefon

 Dovoljujem, da Radio Ekspres lahko moje podatke uporablja za namen, da me obvešča o programskih novostih, nagradnih igrah, promocijah in drugih aktivnostih, ki se nanašajo na vsebino in program Radia Ekspres.

Bitka med spoloma

Saša proti Gregatu oz. moški proti ženskam!

 

To jesen na Radio Ekspres prihaja najbolj divja, napeta in zabavna bitka. Bitka med spoloma. Kdo bo boljši, kdo bo vedel več odgovorov. Moški na 3 ženska vprašanja ali ženske na 3 moška vprašanja? 

 

VPRAŠANJA ZA ŽENSKE: Kako se reče napravi za pripravo malte? Naštej vsaj tri tipe vozil Wolksvagen? Koliko minut traja izključitev v hokeju?…

VPRAŠANJA ZA MOŠKE: Kaj v modi pomeni kratica CK? Kam na obraz nanesemo senčilo? Kaj je ajlajner?

 

Bi znali odgovoriti na vsa ta vprašanja? Boste branili moški ponos ali žensko vsestranskost? Si upate?

 

Bitka med spoloma. Vsako jutro v Jutranjem Ekspresu. Prijavite se z obrazcem na levi strani.

 

POKROVITELJ:

                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

Magnezij – vsemogočni material

 

Magnezij je eden najpomembnejših mineralov, ki vsestransko prispeva k ohranjanju našega zdravja. Pa vendarle  izsledki najnovejših raziskav kažejo, da kar četrtina ljudi zaužije manj magnezija, kot bi ga potrebovala. Priporočen dnevni vnos magnezija  znaša 300−400 mg na dan.

 

Tipični simptomi pomanjkanja magnezija

Značilni simptomi, ki kažejo na pomanjkanje magnezija, so krči v mečih ter napetost v vratnih, hrbtnih in ramenskih mišicah. Pojavijo se naenkrat, pogosto ponoči med spanjem in med športnim udejstvovanjem. Mišice naenkrat otrdijo in postanejo izjemno napete. Glavni vzrok je navadno pomanjkanje tekočin ob pomanjkanju mineralnih snovi. 

 

Vzroki pomanjkanja magnezija

Za pomanjkanje magnezija je značilna napetost v celotnem telesu. Znaki pomanjkanja magnezija so tudi utripanje očesnih vek in ponavljajoči se občutki mravljinčenja v prstih. 

 

Koliko magnezija naj bi zaužili vsak dan?

Nemško združenje za prehrano meni, da je dnevna priporočljiva količina magnezija za odrasle 300−400 mg na dan.

 

Kako dolgo naj bi jemali magnezijeve pripravke?

Za preprečevanje primanjkljaja naj bi pripravek magnezija jemali vsak dan. Pri akutnih znakih pomanjkanja je najbolje, da z rednim jemanjem nadaljujemo tudi po prenehanju simptomov, najmanj štiri tedne. Neželenih učinkov pri nemotenem delovanju ledvic praktično ni. 

 

  • Kje najpogosteje poslušate radio?

    Loading ... Loading ...